lurvetass Startet 17.Februar Del på Facebook Startet 17.Februar Fikk denne av en god båtkompis. Nå blir det lett å velge aktivitet. Legg merke til tyngdepunktet på viseren 😀 Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Worry II Svart 17.Februar Del på Facebook Svart 17.Februar Den var fin. Jeg solgte villaen og kjøpte leilighet i fjor, så det blir litt for lett å velge Men, det mangler trimme og badekar, for min del.. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 17.Februar Del på Facebook Svart 17.Februar Den der funker bare til kona snur den på hodet Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 18.Februar Del på Facebook Svart 18.Februar Må skrues godt fast på veggen med spesialbits eller bryteskruer, så den ikke kan snues på da. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 18.Februar Del på Facebook Svart 18.Februar Har du den der montert i båten? Da får du nok å henge fingrene i når det er sjøgang/store bølger. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Februar Del på Facebook Svart 18.Februar lurvetass skrev On 17.2.2024 at 11.47: Fikk denne av en god båtkompis. Nå blir det lett å velge aktivitet. Ha ha, den der var fin Det var faktisk en glimrende gaveide' til godt voksne menn (som fremdeles har humor), tror jeg skal benytte det til en kompis Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
lurvetass Svart 18.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar Ja, er jo flott på morgenen når vi prater om hva vi skal gjøre. Snurre på velgeren og dra på båttur 👍 Alltid riktig valg Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.