Jump to content

Garmin GPSMAP 180 / El.skjemaer til Wellcraft 2600


HPB26

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt båt fra USA, en 1999 Wellcraft 2600 Martinique, hvor det står montert en Garmin GPSMAP 180. Er det noen som vet om det går an å legge inn norske sjøkart på denne? Det er uttak i bunnen av plotteren hvor man kan koble seg til. Antar plotteren også er fra 1999.

 

Er også på jakt etter elektriske koblingsskjemaer til båten. Motor og drev er Mercruiser 5.7 l med Bravo 3.

 

På forhånd takk!

Link to post
Share on other sites

Hei og velkommen til Baatplassen. Gratulerer med ny båt!

 

Om det er en slik du har fått tak i ser det ut som førmodellen til den 182 C som jeg hadde.

 

Bilde

Mer info her

 

Min 182 brukte Garmins karformat Bluechart - og om du ser på høyre nedre hjørne av plotteren er det en luke som kan åpnes. Under her er kartbrikken - som enkelt byttes til det kartet du trenger. Kart kjøpes av Garminforhandler. Koster 2187 veil inkl mva

I produktbeskrivelsen står det

micro G-chart™ cartridge cartography jeg vet ikke om det er kompetibelt med Bluechart.

Importør av Garmin er Belanor www.belanor.no tlf 69 23 36 30 Hyggelige folk der som sikkert hjelper deg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...