fluefiskeren Startet 21.Februar Del på Facebook Startet 21.Februar Noen som vet om firma/personer som kan legge ny teak på en Saga 365? Teaken er på seksjoner limt på glassfiberplater, så er fjerning av gamle, og montering av de nye jeg vil ha hjelp til. Fortrinnsvis i Haugesund/ Stordområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.Februar Del på Facebook Svart 21.Februar Hør med ship-shape. Tipper han kan ta en sånn jobb.... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hakkannen Svart 21.Februar Del på Facebook Svart 21.Februar Mulig Ryfylke Trebåtbyggeri på Finnøy også tar slike oppdrag. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar Den teaken på de to første bildene er av katastrofalt dårlig kvalitet. Hurtigvokst og feil skåret. Hvor kommer den fra . .? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
fluefiskeren Svart 22.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar Takk for tips, tar gjerne imot flere, også fra vestland fylke opp til Bergen🙂🛥 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar 10 hours ago, NilsPils said: Den teaken på de to første bildene er av katastrofalt dårlig kvalitet. Hurtigvokst og feil skåret. Hvor kommer den fra . .? Skåret feil i forhold til fibrene? de burde vel gått paralellt med spilene, enig i at det så veldig grovt ut, håper dette holder en stund uansett! Lykke til Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
fluefiskeren Svart 22.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar Takk🙂 Teaken er helt grei den, er samme som jeg skifter ut etter 11 år i travel tjeneste. Forrige eier var ivrig teinefisker noe som nok har slitt mer enn normalt på teaken og som gjør at jeg ønsker å bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar Fint arbeid - eg held på med det same og er nesten klar til liming av den siste plata. Det er gamle dører og vindauge som får nytt liv. Platene skal limast fast med MS-polymer lim, og så har eg tenkt å bruka sandsekker som press. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.Februar Del på Facebook Svart 25.Februar Nils skrev On 22.2.2024 at 23.12: Fint arbeid - eg held på med det same og er nesten klar til liming av den siste plata. Det er gamle dører og vindauge som får nytt liv. Platene skal limast fast med MS-polymer lim, og så har eg tenkt å bruka sandsekker som press. Er stavene nr. 6-8-13 og 14 av teak? Eller er det et annet treslag? Ligner litt på mahogny. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Nils Svart 25.Februar Del på Facebook Svart 25.Februar Det er eit strøk lakk på desse spilene. Alt er skore ut av ei bakongdør frå 50-talet. Eg synes og fargen på bildet kan minna litt om mahogny. Eg sliper bort lakken etter nating. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 26.Februar Del på Facebook Svart 26.Februar Nils skrev On 25.2.2024 at 15.48: Eg synes og fargen på bildet kan minna litt om mahogny. Jeg tenkte mer på mønsteret i veden . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
fluefiskeren Svart 1.Mars Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars Gjort avtale med Dolvik Båtbyggeri🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.