Marqies Startet 25.Februar Del på Facebook Startet 25.Februar Jeg trenger noen skruer til vindusrammer på båten, kjenner noen til firma som kan levere disse. Legger ved bilder av vindusrammer og skruv. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Februar Del på Facebook Svart 25.Februar Har samme typer rammer og skruer som dette. Har byttet ut noen skruer ved en anledning, da brukte jeg vanlige standard karosseriskruer med linsehode og pozidrive nr 2 spor i A4 kvalitet. Husker ikke om jeg slipte av tuppen for å ta ned litt på lengden. Men poenget er at du kjøper skruer med riktig diameter på gjengene slik at de får tak i sporet i lista. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Okkaby Svart 25.Februar Del på Facebook Svart 25.Februar Kjøpte i løsvekt på Bauhaus jeg. De har ganske så mange forskjellige typer og de fleste kvaliteter. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.