clint eastwood Startet 26.Februar Del på Facebook Startet 26.Februar Jeg ble frastjålet min seilbåt, en Albin Cumulus, og båten ble gjenfunnet av havnevesenet i Bergen. Den hadde blitt dårlig fortøyd (typisk båttyver....sigh) og hadde fjæret under en kai. Flere rekkestøtter er brukket. Vet noen hvordan man får tak i rekkestøtter til en Albin Cumulus, eller noe som har samme høyde ? Tror neppe Albin Marin produserer slikt. Båten er fra 80-tallet. Jeg har nå kjøpt en Elan 33 fra -84, med ny motor fra 2014 :) Noen som har erfaringer med slike båter ? venter spent på respons, ha en fin dag alle sammen : mvh Jan Østervold Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 26.Februar Del på Facebook Svart 26.Februar Velkommen til forumet! Om du legger ut et par bilder, gjerne med mål, er det lettere å hjelpe. De fleste produkter i båten som rekkestøtter er ikke produsert av verftet, men kjøpt inn av eksterleverandør og kan ofte være lik på mange forskjellige båter fra ulike produsenter. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Februar Del på Facebook Svart 27.Februar Jeg ville sjekket med Benns eller Hjermans. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.