Jump to content

Aluminiumshengsler til Sandvik 945


Tussi1

Recommended Posts

:confused: Hei,

Noen som vet hvor jeg kan få tak i aluminiumshengsler til lasteluken på en Sandvik 945??

Jeg har vært i kontakt med Sandvik i Horten men de har gått bort fra aluminium til rustfritt med litt andre mål på hengslene.

Hadde vært greit å kunne brukt samme type hengsler slik at en slipper å bore nye hull med dertil fare for lekkasje til lasterommet.

Mvh

Tussi1

Link to post
Share on other sites

:confused: Hei,

Noen som vet hvor jeg kan få tak i aluminiumshengsler til lasteluken på en Sandvik 945??

Jeg har vært i kontakt med Sandvik i Horten men de har gått bort fra aluminium til rustfritt med litt andre mål på hengslene.

Hadde vært greit å kunne brukt samme type hengsler slik at en slipper å bore nye hull med dertil fare for lekkasje til lasterommet.

Mvh

Tussi1

Det blir som å lete etter den berømte nåla er jeg redd, hvis ikke Sandvik kan oppgi den gamle leverandøren sin da. Ellers går det jo å plugge gamle hull profesjonelt med bruk av feks. epoxy.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...