rayman Startet 5.Mars.2024 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2024 Noen som har eller vet om en løsning med snap davit eller stativ til og ha jolle bak/over utenbordsmotor? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 På min båt har det stått snapdaviter! blir jo sikkert litt tungvindt å gå i land akter da, men spørs hvor store plattformene er! Har ikke behov for lettbåt, da jeg legger til stort sett ved flytebrygger! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
k1mbo Svart 6.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 Weaver Snap Daviter til alle kombinasjoner (tender.no) Sitér dette innlegget Link to post
rayman Svart 6.Mars.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 -morten- skrev for 3 timer siden: På min båt har det stått snapdaviter! blir jo sikkert litt tungvindt å gå i land akter da, men spørs hvor store plattformene er! Har ikke behov for lettbåt, da jeg legger til stort sett ved flytebrygger! Har du bilder av snap daviter montert på badeplattformen, og evt med gummibåt ? k1mbo skrev for 3 timer siden: Weaver Snap Daviter til alle kombinasjoner (tender.no) Ser ut som motoren ikke kan tiltes helt opp fra vannet. Bilde nr 2: Kansje det går og modifisere denne og snu selve staget slik at de blir forhøyet. Badeplattform på min båt er ca samme høyde fra vannet som første bilde men litt lenger kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 43 minutes ago, rayman said: Har du bilder av snap daviter montert på badeplattformen, og evt med gummibåt ? Nei har ikke bilder, dette var avmonteryt når jeg kjøpte båten, er bare hullene fra festene igjen! men plattformene mine er lengre enn de på det bildet. har 300HK Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
rayman Svart 6.Mars.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 Skal få målt når motorer er tiltet opp når jeg kommer hjem fra Nordsjøen. Men slik ser det ut når motorer er nede: Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 6.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2024 Vist du jobber i nordsjøen kjøper du bare de som passer best og tar de med deg ut til sveiseren og får de modifisert i havet Men det finnes nok mange flere varianter å velge i vil jeg tro. Det der fant jeg på et kjapt google søk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.