Jump to content

Jolle på båt med utenbordsmotorer


rayman

Recommended Posts

På min båt har det stått snapdaviter! blir jo sikkert litt tungvindt å gå i land akter da, men spørs hvor store plattformene er! Har ikke behov for lettbåt, da jeg legger til stort sett ved flytebrygger!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 3 timer siden:

På min båt har det stått snapdaviter! blir jo sikkert litt tungvindt å gå i land akter da, men spørs hvor store plattformene er! Har ikke behov for lettbåt, da jeg legger til stort sett ved flytebrygger!

 

Har du bilder av snap daviter montert på badeplattformen, og evt med gummibåt ?

 

k1mbo skrev for 3 timer siden:

Ser ut som motoren ikke kan tiltes helt opp fra vannet. 

 

Bilde nr 2:  Kansje det går og modifisere denne og snu selve staget slik at de blir forhøyet.

 

Badeplattform på min båt er ca samme høyde fra vannet  som første bilde men litt lenger kanskje.

 

IMAG0232-770.jpg.2dd7a87c634dff06909916f8e7cb6e2d.jpg

014-770-3.jpg.a3631c85b1be43992884bacc00fe8e0c.jpg

Link to post
Share on other sites

43 minutes ago, rayman said:

 

Har du bilder av snap daviter montert på badeplattformen, og evt med gummibåt ?

 

 

Nei har ikke bilder, dette var avmonteryt når jeg kjøpte båten, er bare hullene fra festene igjen! men plattformene mine er lengre enn de på det bildet. har 300HK

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Vist du jobber i nordsjøen kjøper du bare de som passer best og tar de med deg ut til sveiseren og får de modifisert i havet :wink:

Men det finnes nok mange flere varianter å velge i vil jeg tro. Det der fant jeg på et kjapt google søk:smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...