Jump to content

Skifta øvre pakning/tettering på Yanmar SD20 segldrev?


Ask

Recommended Posts

Hei

 

For to år sidan skifta eg tetningane rundt propellakslingane på våre SD20.

På det eine drevet har det heile tida minka på olja når båten går.

 

På desse to åra har eg sikkert etterfylt 6-8 liter olja.

Det ser ikkje ut som om det er blanda vatn i olja.

 

Heile tida har eg trudd at olja forsvann ut i sjøen, men i går tala eg med Yanmardeler.

(Ein bra butikk eg kan tilrå.)

Mannen eg tala med spurte om det kom olja ut av underkant av svinghjulhuset, og det gjer det.

Eg har heile tida trudd at den oljelekkasjen skuldast lekkasje langs akslingen frå motoren.

 

Forklaringa om slitt pakning langs akslingen inn i segldrevet høyrest svært logisk ut.

Olja ut, luft inn.

Er det einkvan som har erfaring med å skifta slike tetteringar?

Motor og drev må sjølvsagt splittast, men er det noko meir "hokus pokus"?

Trengs det noko spesialverktøy?

 

Motoren (Yanmar 2GM20F) er frå 1997, og har gått ca. 6000 timar.

 

Eg litt erfaring med motorane frå før. Skifta membranane på dreva totalt fira gangar tidlegare.

Skifta tettningsringar på motorakslingane to ganger, og skifta pakingsringane langs propellakslingane minst 6-7 gangar til saman.

 

Eg er takksam for svar.

 

 

 

 

 

 

Link to post
  • 5 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...