Ask Startet 6.Mars.2024 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2024 Hei For to år sidan skifta eg tetningane rundt propellakslingane på våre SD20. På det eine drevet har det heile tida minka på olja når båten går. På desse to åra har eg sikkert etterfylt 6-8 liter olja. Det ser ikkje ut som om det er blanda vatn i olja. Heile tida har eg trudd at olja forsvann ut i sjøen, men i går tala eg med Yanmardeler. (Ein bra butikk eg kan tilrå.) Mannen eg tala med spurte om det kom olja ut av underkant av svinghjulhuset, og det gjer det. Eg har heile tida trudd at den oljelekkasjen skuldast lekkasje langs akslingen frå motoren. Forklaringa om slitt pakning langs akslingen inn i segldrevet høyrest svært logisk ut. Olja ut, luft inn. Er det einkvan som har erfaring med å skifta slike tetteringar? Motor og drev må sjølvsagt splittast, men er det noko meir "hokus pokus"? Trengs det noko spesialverktøy? Motoren (Yanmar 2GM20F) er frå 1997, og har gått ca. 6000 timar. Eg litt erfaring med motorane frå før. Skifta membranane på dreva totalt fira gangar tidlegare. Skifta tettningsringar på motorakslingane to ganger, og skifta pakingsringane langs propellakslingane minst 6-7 gangar til saman. Eg er takksam for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2024 Hei. For å avslutta tråden ingen svarte på. Eg skifta pakningane på propellakslingen, og på oljetappepluggen. No lek det ikkje olja. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 3.September.2024 Link til dette innlegget Svart 3.September.2024 Du skulle hatt Volvo Penta. Som du har gjentatt, om og om igjen, opp gjennom årene, er jo Yanmar bare dritt. Eller var det omvendt? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2024 He he. Det er nok omvendt. Dersom du les første innlegg ser du at motoren er gått ca. 6 000 timar. Me veit jo alle at det er det få Volvoar som klarar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.