Jump to content

Skifta øvre pakning/tettering på Yanmar SD20 segldrev?


Ask

Recommended Posts

Hei

 

For to år sidan skifta eg tetningane rundt propellakslingane på våre SD20.

På det eine drevet har det heile tida minka på olja når båten går.

 

På desse to åra har eg sikkert etterfylt 6-8 liter olja.

Det ser ikkje ut som om det er blanda vatn i olja.

 

Heile tida har eg trudd at olja forsvann ut i sjøen, men i går tala eg med Yanmardeler.

(Ein bra butikk eg kan tilrå.)

Mannen eg tala med spurte om det kom olja ut av underkant av svinghjulhuset, og det gjer det.

Eg har heile tida trudd at den oljelekkasjen skuldast lekkasje langs akslingen frå motoren.

 

Forklaringa om slitt pakning langs akslingen inn i segldrevet høyrest svært logisk ut.

Olja ut, luft inn.

Er det einkvan som har erfaring med å skifta slike tetteringar?

Motor og drev må sjølvsagt splittast, men er det noko meir "hokus pokus"?

Trengs det noko spesialverktøy?

 

Motoren (Yanmar 2GM20F) er frå 1997, og har gått ca. 6000 timar.

 

Eg litt erfaring med motorane frå før. Skifta membranane på dreva totalt fira gangar tidlegare.

Skifta tettningsringar på motorakslingane to ganger, og skifta pakingsringane langs propellakslingane minst 6-7 gangar til saman.

 

Eg er takksam for svar.

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...