lofot2 Startet 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2024 Noen som vet hvor man kan få kjøpt lukestillere til Moonlight takluke. Har tre stykker som må byttes. Takknemlig for informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 Før var det Sleipner i Fredrikstad som hadde agenturet. Seatronic i Moss selger mye fra Sleipner. Ville tatt en telefon med Seatronic på mandag. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 Jeg har to slike luker i hardtopen, de kjøpte jeg på Båtbua i Fredrikstad. Båtbua er også Sleipner forhandlere. De er som regel også billigere en andre båtbutikker. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
lofot2 Svart 9.Mars.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 Takk for gode råd. Får ta noen telefoner på mandag. Kommer tilbake med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 9.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2024 Jeg er også interessert, trenger fire slike. Jeg har to luker og disse lukestøtterene er skjøre greier. Fant en sjappe på nett som hadde alt av reservedeler til disse vinduene, bortsett fra lukestøtter. Egentlig burde man vel gått for en mer robust løsning ... Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.