Gabi Posted March 14, 2024 Share Posted March 14, 2024 Jeg skulle sette på G7-propellene på dph-drevet mitt idag men oppdaget at på den ene propellen går den ene plasthylsa rundt når jeg bruker skrutrekkeren for å skyve på den. Betyr det at denne er løs og propellen må til Winrace for å fikse? Vil den bare slure på akselen om jeg monterer på drevet og når jeg kjøre? De tre bildene nedenfor viser skrutrekkeren på 3 steder hvor jeg da har fått flyttet plasthylsa. Quote Link to post
Eika Posted March 14, 2024 Share Posted March 14, 2024 Helt vanelig feil Andvik propellers er nærmere enn winrace, bedre kundeservice og priser. Holder til på sjarkøya i Bamble Men har du alu, dreiebenk og en presse, så kan du lage selv som holder mye lenger Quote Link to post
Gabi Posted March 15, 2024 Author Share Posted March 15, 2024 Takk for tips med Andvik propellers. Mye nærmere for meg enn Winrace. Jeg har kontaktet de og de legger inn den nye huben til Volvo som er mye hardere og bedre enn de jeg har. Quote Link to post
Recommended Posts