Gabi Startet 14.Mars Del på Facebook Startet 14.Mars Jeg skulle sette på G7-propellene på dph-drevet mitt idag men oppdaget at på den ene propellen går den ene plasthylsa rundt når jeg bruker skrutrekkeren for å skyve på den. Betyr det at denne er løs og propellen må til Winrace for å fikse? Vil den bare slure på akselen om jeg monterer på drevet og når jeg kjøre? De tre bildene nedenfor viser skrutrekkeren på 3 steder hvor jeg da har fått flyttet plasthylsa. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 14.Mars Del på Facebook Svart 14.Mars Helt vanelig feil Andvik propellers er nærmere enn winrace, bedre kundeservice og priser. Holder til på sjarkøya i Bamble Men har du alu, dreiebenk og en presse, så kan du lage selv som holder mye lenger Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 15.Mars Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars Takk for tips med Andvik propellers. Mye nærmere for meg enn Winrace. Jeg har kontaktet de og de legger inn den nye huben til Volvo som er mye hardere og bedre enn de jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.