Ttor Startet 15.Mars Del på Facebook Startet 15.Mars Lurer på om det er tid for å bytte olje på det hydrauliske styresystemet. Det er Wagner 700 serie fra 1985, og jeg vet ikke om tilstanden på oljen som er på systemet. Er det noen som vet hvilken olje som er anbefalt? Finner forslag til både 10 og 35 hydraulikkolje på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.Mars Del på Facebook Svart 16.Mars ISO 32 I følge det jeg fant da jeg søkte. Se svar #8 i linken under https://www.trawlerforum.com/forums/s32/wagner-steering-service-44955.html Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 17.Mars Del på Facebook Svart 17.Mars Har også Wagner 700 serie. Wagner anbefaler hydrolikkolje viskositet 10. Da min pumpe er slitt og jeg bruker derfor viskositet 15. Wagner fraråder å bruke bremseveske og automatolje. Jeg har et dokument fra Wagner som heter Wagner Hydraulic steering. Dersom du er interessert Kan jeg sende det til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.