Askeladdp80w Startet 15.Mars Del på Facebook Startet 15.Mars Jeg har kjøpt en vannvarmer for oppvarming av 40L varmtvannsbereder. Har også en ekspansjonstank på 1,5L samt 3m slange med 22mm innvendig diameter. Spørsmålet er hvor mye kjølevæske som trengs i systemet? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 16.Mars Del på Facebook Svart 16.Mars Slangen på 3m vil kunne inneholde tilnærmet 1,14 liter, pluss ekspansjonstanken på 1,5 liter. I tillegg trenger du mengden kjølevæske som kan befinne seg inni sløyfa i vannvarmeren og sløyfa i berederen. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Mars Del på Facebook Svart 16.Mars Når man ikke vet noen ting, blir det en ligning med uendelig antall løsninger. Bland en femliter i slengen og fyll på. Sitér dette innlegget Link to post
Askeladdp80w Svart 16.Mars Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars Takk for svar, det var noe sånt jeg så for meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.