skage Startet 16.Mars Del på Facebook Startet 16.Mars Ja skikkelig dårlig overskrift da. Klarte ikke bedre. Har en bavaria med flott Teak dekk og Teak list som (fenderlist) rundt båten. nå har jeg demontert denne stål listen sin er skrudd fast på yttersiden, og de som ligger under kryssholtene. Pene chrome lister. Men de som ligger under kryssholtene er for korte. Ved de anledninger som fortøying tauene får en vel skarp vinkel så gnager de rett på teaken. Nå er jo hele Teak listen slipt og gjort helt perfekt. Så vet noen hvor jeg får kjøpt slike stål lister. Ja og hva heter de. God morgen forresten. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 16.Mars Del på Facebook Svart 16.Mars Her har du forskjellige lengder. Kjært barn har sikkert mange navn, men jeg brukte ordet slitasjelist. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 16.Mars Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars Supert. Takk så mye, da er det nettop de jeg skulle ha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.