Jump to content

Årets første tur!


Anonym

Recommended Posts

Jepp, den er allerede unnagjort, dro ut i fjor, og kom inn like over nyttår.. :)

 

(Dro ut ca 2330, kom inn igjen rundt 0030-0100)

 

Turen var fin, men vi lot seilene være nede på denne turen, bare lot Yanmaren gjøre jobben, og frakte oss trygt rundt i området Rådhusbrygga-Tjuvholmen

 

Utrolig mye fint fyrverkeri å se på, og et utrolig fint sted å se det fra!

 

Jeg vil samtidig benytte muligheten til å ønske alle et riktig godt nytt år!

Link to post
Share on other sites

En flott hjemtur etter fjorårets siste tur. Turen gikk fra Horten gjennom Mossekanalen- Mossesundet - Filtvet til Sætre. Nesten hele turen med autopilot. Du verden for flott redskap.

 

En kjempefin nyttårshelg sammen med båtvenner. Kan man ønske seg noe mer?


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Godt Nyttår båtvenner

 

var nede i båten en tur i ettermiddag for å konservere litt da snø og frost har kommet til Sørlandet

 

fyrte opp motoren startet meget greit etter 2-3 mnd siden sist det var gang på den

 

planen var å kjøre den varm og fylle frostveske i kjølesystemet ...så da ble det en liten tur på Torvefjorden og ut til "Balderholmen"i et nydelig vær og - 2 graderBilde

 

 

se bildene her http://www.rhulthin.com/LALUNA/2006/1ste%2...rden/index.html

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Årets første tur foregikk med gummibåt! Fikk telefon fra båtforeningenom at plassen jeg lå på var solgt (lå på midlertidig plass), og jeg hadde fått ny plass, fast denne gangen. Eneste minuset var at denne ikke var på flyte brygge, men mot fast kai med akterfortøyninger :headbang::headbang: . Så da måtte jeg ut med jolla og rydde opp i et virvar av tauverk for å forberede flytting av båten. Det var i det minste en fin dag for å padle jolle, helt vindstille og blå himmel! Men jeg kunne heller ha tenkt meg en tur utpå med fiskesnøret!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...