MR Swe Startet 20.Mars Del på Facebook Startet 20.Mars Hei, Har teak i cockpiten og på badeplattformen i seilbåten. Den er grå og jeg ønsker at vaskeden og kanske ha noe på den for skydde den. Men vil beholde den gråfargen som jeg har. Noen forslag. Sitér dette innlegget Link to post
ToreSB Svart 20.Mars Del på Facebook Svart 20.Mars Jeg bruker svamp og grønnsåpe. Jobber på tvers av trefibrene for å minst mulig slitasje. Skyller med sjøvann etterpå. Dette gjør jeg to-tre ganger i sesongen, og da holder teaken seg ren og fin ,men beholder gråfargen. har også bruk Boracol noen ganger, kanskje annenhvert år. Den gjør at mugg og sopp ikke trives i treverket, men gir ingen effekt på utseende på treverket Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 20.Mars Del på Facebook Svart 20.Mars Saltvann og myk børste på tvers av fibrene. Boracol en sjelden gang hvis du får grønske, men den går som regel bort med bare saltvann. Aldri såpe på utvendig tekdekk og aldri stiv børste. Mange fine tekdekk ødelegges av behandling . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.