Jump to content

Sete i liten gummijolle?


Fjellfiskern

Recommended Posts

Kjøpte meg en Plastimo Pi230VB båt og EPropulsion Spirit 1.0 Plus før jul. https://seatronic.no/plastimo-pi230vb-fun-ii-gummibat?utm_source=google-ads&campaignname&utm_agid&utm_term&creative&device=c&placement&matchtype&keyword&productid=P61169&adtype=pla&merchantid=121649197&gad_source=1

 

Dette er jo en veldig liten båt men den går fint inn i bagasjerommet, og veier såpass lite at den er lett å løfte. Så jeg er godt fornøyd.


Men i utgangspunktet var planen å sitte på kanten av båten, det fant jeg fort ut at var en dårlig ide. Så jeg ble sittende på setet i midten av båten i stedet. Men det er litt ukomfortabelt, skulle gjerne hatt muligheten til å sitte på siden av motoren slik at jeg kan se fremover når jeg skal kjøre.

 

Noen som har ideer?

 

Lurte på om det hadde vert en god ide å prøve en slik en? image.png.04a9bd1db51cb1220f29153164370b36.png

 

Da blir man kanskje sittende på siden men med vekten litt mer sentrert?

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde en slik i forrige gummibåt. Syntes det fungerte helt OK. Men med en rorkultforlenger kan du vel også sitte i midten og se forover?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...