Ålesunder Posted March 26, 2024 Share Posted March 26, 2024 Hei Jeg har kjøpt Ultraflex styring med UC94 sylinder. Jeg er litt usikker på gjennomføring av hydraulikkslangene da Askeladden 475 er ganske trang ved siden av motoren. Er det noen som har bilder av hvor dere trekte slangene? Vurderer å kjøpe en slik for å få det pent, men usikker på om det går siden det er så kort avstand bort til motor. Forlag og bilder mottas med takk. Quote Link to post
Arild81 Posted December 1, 2024 Share Posted December 1, 2024 Fikk du orden på dette? Har akkurat kjøpt en slik båt med hyd styring. Quote Link to post
Ålesunder Posted December 13, 2024 Author Share Posted December 13, 2024 Hei. Fant ikke noe fint bilde av sluttresultatet, men her ser du hvordan jeg gjorde det. Tettet hullet som den manuelle styringen brukte og tok inn slangene der styring og drivstoffslangen går. Quote Link to post
Recommended Posts