Faxen Startet 2.Januar.2006 Del på Facebook Startet 2.Januar.2006 I disse kalde dager lager jeg en minirapport fra i sommer. Jeg har vært på langferd, til en liten vestlands idyll. Kalvåg, som var arrangør av Forbundet Kystens landsmøte 2005. Her fant jeg faktisk en BAATPLASSEN vimpel!!! Håper det ble litt varmere i kulda. Her i Drøbak er det nå -5 C Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Boywonder Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Ikke så lenge igjen, nå... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Platt Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Fine bilder! De varmet, men ikke godt nok i denne J#%&a kulda! Men de sier det går mot varmere tider.. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Var også i Kalvåg denne helgen, men uten båt.... Fantastisk flott arrangement! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.