hawthorne Posted April 1, 2024 Share Posted April 1, 2024 Kom litt tilfeldig over denne skremmeren: https://skadedyrbutikken.no/produkter/fugler/maake-maase/edderkopp-fugleskremmer-180-cm Noen som har brukt den? Ser egentlig mer fornuftig ut en den vanlige måkepropellen som mange har. (bilde fra nettbutikken) Quote Link to post
larsand Posted April 1, 2024 Share Posted April 1, 2024 Ikke prøvd eller sett før men ser jo effektiv ut.. Quote Link to post
Tørstemaskinist Posted September 19, 2024 Share Posted September 19, 2024 Testa denne for 2-3 år siden, og den fungerte veldig bra. Holdt fuglene borte. Men den hoppet ofte av foten når det blåste, og en dag var den rett og slett borte... Quote Link to post
Worry II Posted September 20, 2024 Share Posted September 20, 2024 Ønsker meg en edderkopp-skremmer, jeg.. Finnes det ? Quote Link to post
ansgar Posted September 20, 2024 Share Posted September 20, 2024 En i båthavnen hadde en lik fra en annen leverandør. Etter montering satt måkene på undersiden av den :-) Quote Link to post
Swingswong Posted September 20, 2024 Share Posted September 20, 2024 Jeg setter båtshaken opp foran og drar to tau helt bak rundt et par antenner. Det virker veldig effektivt. Da er tauene i veien for måkene. Båtene ved siden av har nok 10 ganger mer bæsj på seg enn min. Tar under 5 min å sette opp og ta ned. Quote Link to post
Recommended Posts