hawthorne Startet 1.April.2024 Link til dette innlegget Startet 1.April.2024 Kom litt tilfeldig over denne skremmeren: https://skadedyrbutikken.no/produkter/fugler/maake-maase/edderkopp-fugleskremmer-180-cm Noen som har brukt den? Ser egentlig mer fornuftig ut en den vanlige måkepropellen som mange har. (bilde fra nettbutikken) Sitér dette innlegget Link to post
larsand Svart 1.April.2024 Link til dette innlegget Svart 1.April.2024 Ikke prøvd eller sett før men ser jo effektiv ut.. Sitér dette innlegget Link to post
Tørstemaskinist Svart 19.September.2024 Link til dette innlegget Svart 19.September.2024 Testa denne for 2-3 år siden, og den fungerte veldig bra. Holdt fuglene borte. Men den hoppet ofte av foten når det blåste, og en dag var den rett og slett borte... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.September.2024 Link til dette innlegget Svart 20.September.2024 Ønsker meg en edderkopp-skremmer, jeg.. Finnes det ? Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 20.September.2024 Link til dette innlegget Svart 20.September.2024 En i båthavnen hadde en lik fra en annen leverandør. Etter montering satt måkene på undersiden av den :-) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 20.September.2024 Link til dette innlegget Svart 20.September.2024 Jeg setter båtshaken opp foran og drar to tau helt bak rundt et par antenner. Det virker veldig effektivt. Da er tauene i veien for måkene. Båtene ved siden av har nok 10 ganger mer bæsj på seg enn min. Tar under 5 min å sette opp og ta ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.