Bitteliten Startet 2.Januar.2006 Del på Facebook Startet 2.Januar.2006 Fant i dag ut at Volvo Penta har lagt ut manualer for mange av sine motorer for nedlasting fra web. Adressen er her Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Jepp. Kjempekjekt, har allerede fått de i en mappe, og i båten. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Fant i dag ut at Volvo Penta har lagt ut manualer for mange av sine motorer for nedlasting fra web. Adressen er her Hei Kan du hjelpe meg? Jeg er ikke flink nok engelsk Har prøve inn og får ikke åpne. Motor type TMD 30 og 86 modell. At-le Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 (redigert) Prøv denne på bl.a Svensk TMD 30A ikke sant? http://ownersmanuals.penta.volvo.se/(xwyvx...7753130〈=en Redigert 2.Januar.2006 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
At-le Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Prøv denne på bl.a Svensk TMD 30A ikke sant? http://ownersmanuals.penta.volvo.se/(xwyvx...7753130〈=en Hei sap_2000. Takk for hjelp. Fikk inn. Og last inn. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Bryant Svart 3.Januar.2006 Del på Facebook Svart 3.Januar.2006 Tusen takk! Dette har jeg lett etter lenge. Har nettopp lastet ned svensk manual til min Volvo Penta 5.0 GXI og den er mye mer omfattende og har både flere og mer utførlige illustrasjoner enn min amerikanske. Dette var et supertips! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Januar.2006 Del på Facebook Svart 3.Januar.2006 Har lagt til disse under Eksterne linker. (Alle kan legge inn linker her) Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 3.Januar.2006 Del på Facebook Svart 3.Januar.2006 Vi får håpe at VP etter hvert legger inn alle modellene slik som det sies i innledningen. Manualer for mine 42 motorer var ennå ikke lagt inn. Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 3.Januar.2006 Del på Facebook Svart 3.Januar.2006 Kjekt dette Er det noen som vet om delelister og verkstedsmanualer til nedlasting? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.