Jump to content

Ibiza utluftingsventiler ?


Airbag420

Recommended Posts

To av mine gamle utluftingsventiler er ødelagte..

Men jeg får dem ikke ut, pga en slangeklemme som sitter på røret på innsiden for og holde på plass slangen som er festet på stussen...

eneste jeg kan forstå er at Ibiza satt sammen dette før det la andre halv del av båten oppå ? 

Noen som har noen smarte tips ?
 

IMG_3005.jpeg

Link to post
Share on other sites

Hadde et par slike på min forrige båt, og plastikken var så porøs at det gikk i stykker når jeg brukte høytrykkspyleren på dem!  kjøpte nye på Maritim.  Men om det ikke er tilkomst blir det jo litt vrient å skifte

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Sjelden det ikke er tilkomst ved å demontere noe, eller lage luke et sted, men vanskelig å se noe uten bilder. 
En lang rekke bitsholdere eller forlengere til 1/4» pipesett kan erstatte 2m armer i noen tilfeller. Utrolig hva som løses av umulige oppgaver i båt med kreativitet og tålmodighet. 
Kanskje det finnes en med større flens ute så hulldia kan økes og slangeklemme monteres utenfor hullet. 
Skru ut de fire skruene og kapp innenfor flensen, så kan den kanskje limes på den nye.  Evt splittes og tres utenpå. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...