Jump to content

Mercury 1997 50HK fusker ved marsj


Krisingebri

Recommended Posts

Kjøpte en mercury 1997 i fjor sommer. Der var startreléet gåent, så tjuvkobla midlertidig til jeg fikk byttet reléet.  Men hovedproblemet er at når jeg skal kjøre i marsjfart(har ikke turtallsmåler) så fjusker den og mister nesten all kraft og båten faller ned fra plan og jeg må sette den i fri og gi gass igjen. Det eneste som funker er å kjøre ganske sakte eller på full gass. om jeg prøver meg på å marsje så skjer det igjen Så og si hver gang. Noen ganger så kan det gå greit om det er helt stille i sjøen og jeg sitter og justerer med tilten opp og ned når jeg hører at den begynner og fuske. Men med en gang det er litt sjø og litt bårer så begynner den med fuskinga. 
 

Har kjøpt nye slanger fra tank med nye blærer på så de er rene. Har ikke prøvd så mye annet egentlig, da selger sa at han nylig hadde tatt service og blant annet renset forgaserne.

var en som nevnte at det kunne være trigger 🤔

 

håper det er greit forklart :)

IMG_9167.png

IMG_9166.png

IMG_9165.png

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...