JRK Posted April 2, 2024 Share Posted April 2, 2024 Når jag vrir på tinningsnökkelen lyser symbolet gult for dieselpumpen på alarm instrumentet Starter jag motorer blinker alarmtrekanten gult Jeg kan starte motoren og kjöre den opp til 15oo omdr. Får omså feilmelding Check engine, og operåtörmanual, men ingen koder noen som vet om jeg kan rosetter denne alarmen Quote Link to post
JRK Posted April 2, 2024 Author Share Posted April 2, 2024 Heldigvis barebpluggen på dieselflilteret som haddevlösnet Quote Link to post
Bitteliten Posted April 2, 2024 Share Posted April 2, 2024 feilkodene resettes når du vrir nøkkelen til stop. Quote Link to post
Gabi Posted April 2, 2024 Share Posted April 2, 2024 JRK skrev for 5 timer siden: Får omså feilmelding Check engine Fint du fant utav det. Bommet på dette selv også en gang, så har skrevet dette til meg selv i prosedyren for filterskifte: Sett på kontakt for sensor igjen. Glemmer du dette får du feilmelding på EVC ved oppstart og du skjønner ingenting. Quote Link to post
Recommended Posts