JRK Startet 2.April Del på Facebook Startet 2.April Når jag vrir på tinningsnökkelen lyser symbolet gult for dieselpumpen på alarm instrumentet Starter jag motorer blinker alarmtrekanten gult Jeg kan starte motoren og kjöre den opp til 15oo omdr. Får omså feilmelding Check engine, og operåtörmanual, men ingen koder noen som vet om jeg kan rosetter denne alarmen Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 2.April Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April Heldigvis barebpluggen på dieselflilteret som haddevlösnet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.April Del på Facebook Svart 2.April feilkodene resettes når du vrir nøkkelen til stop. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 2.April Del på Facebook Svart 2.April JRK skrev for 5 timer siden: Får omså feilmelding Check engine Fint du fant utav det. Bommet på dette selv også en gang, så har skrevet dette til meg selv i prosedyren for filterskifte: Sett på kontakt for sensor igjen. Glemmer du dette får du feilmelding på EVC ved oppstart og du skjønner ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.