Jump to content

Hei. Vurderer å kjøpe en Hobby 528 CC med 60 hk Honda


Biffe

Recommended Posts

Det er første gang jeg er på denne siden,  så jeg vet ikke helt om jeg gjør dette riktig. 

Men mitt spørsmål er jeg vurderer å kjøpe en Hobby 528 CC med Honda 60 hk, er dette en bra båt å motor. 

Skal bruke den til hobbyfiske  å litt tur.

Link to post
Share on other sites

ikke egen erfaring med noen av delene men jeg hadde iallefall ikke vært betenkt med å ha en Honda BF60 i mitt eie

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte meg en hobbyboat 555 proff i høst og er superfornøyd med båten. Virker som om man får mye for pengene sammenliknet med for eksempel en Sting av samme type. 

 

Når det kommer til motor, virker det som om det er vanskelig å trå feil i dagens marked. Noe jeg ville vektlagt tungt er hva forhandlere i nærheten av der båten er fører, da det blir noen servicer osv. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...