Jump to content

Bredde seng Nidelv 24/ kokeapparat


Nea123

Recommended Posts

Hei,

 

Noen som vet bredden på senga i en Nidelv 24? Og hvor bredt kokeapparat det er plass til på «kjøkkenet»?

 

Har nylig kjøpt en Nidelv 24 som vi ikke har hentet enda, og skulle gjerne begynt å handle inn litt ting til den.

Link to post
Share on other sites

Har hatt en Nidelv 24 selv, men aner egentlig ikke hvor bred de sengene var. Hadde et spritapparat om bord med kun en plate.

 

Hvis du er på Facebook anbefaler jeg å bli medlem av Nidelvklubben-gruppa der. Da kan det hende du får raskere svar.

 

Og gratulerer med kjøp av en nydelig båt, har bare gode minner fra de litt over fem årene jeg hadde den!

Link to post
Share on other sites

Jeg har og hatt en Nidelv 24. Den hadde hatt spritaparat før min tid, men da forrige eier tok dette hjem på kjøkkenbenken for test, så tok hele kjøkkenbenken fyr. Det kom derfor aldri ombord igjen. Jeg brukte derfor ett slikt lite enkelt småflaske kokeaparat som feks biltema selger så lenge jeg hadde den. Fungerte fint for oss. 

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...