Nea123 Startet 7.April.2024 Link til dette innlegget Startet 7.April.2024 Hei, Noen som vet bredden på senga i en Nidelv 24? Og hvor bredt kokeapparat det er plass til på «kjøkkenet»? Har nylig kjøpt en Nidelv 24 som vi ikke har hentet enda, og skulle gjerne begynt å handle inn litt ting til den. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 8.April.2024 Link til dette innlegget Svart 8.April.2024 Har hatt en Nidelv 24 selv, men aner egentlig ikke hvor bred de sengene var. Hadde et spritapparat om bord med kun en plate. Hvis du er på Facebook anbefaler jeg å bli medlem av Nidelvklubben-gruppa der. Da kan det hende du får raskere svar. Og gratulerer med kjøp av en nydelig båt, har bare gode minner fra de litt over fem årene jeg hadde den! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Erik Svart 8.April.2024 Link til dette innlegget Svart 8.April.2024 Jeg har og hatt en Nidelv 24. Den hadde hatt spritaparat før min tid, men da forrige eier tok dette hjem på kjøkkenbenken for test, så tok hele kjøkkenbenken fyr. Det kom derfor aldri ombord igjen. Jeg brukte derfor ett slikt lite enkelt småflaske kokeaparat som feks biltema selger så lenge jeg hadde den. Fungerte fint for oss. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 8.April.2024 Link til dette innlegget Svart 8.April.2024 Bredden på senga avhenger vel av hvor du måler. Den er "båtformet", og har i tillegg et par overkøyer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.