function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Mørebas 7200 1982, tykkelse på akterspeil?


pallurin01

Recommended Posts

Hei. Jeg har fået en Mørebas 7200 og planlægger at montere ZIPWAKE 300S på den. Da jeg afmonterede de gamle hydrauliske trimflaps synes jeg at bakhækken / agterspejlet et lidt tynd - alså skroget oprindeligt virker lidt tynd til påmontering af ZIPWAKE. Båten har en Volvo Penta AD31L 130 hk med tilsvarende 280/290 drev. Kan se at tykkelsen en meget god på skroget onkring drevet og den installation - men virker noget tyndere ude i siderne. Mit spørgsmål er så om der er nogen der vet hvad den tykkelse er fra ny ?

 

MVH Pall

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...