function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Uproblematisk å skifta frå mineralsk til syntetisk olja? Generelt, og Yanmar, Perkins m.fl


Ask

Recommended Posts

Hei

 

Eg har brukt mineralsk olja på flest mogeleg av mine motorar.

Dette for å ha færrast mogeleg ulike oljer.

Stort sett har eg brukt 15/40-olja frå Biltema.

Pga. denne tråden vurderer eg å bytta til syntetisk olja.

(Av ein eller annan grunn blir det ikkje linka til byrjinga av tråden, men eit bestemt innlegg i tråden.

 

Spørsmålet er om det berre er å bytta olja ved dei neste oljeskifta, eller kan skifte av oljetype medføra problem?

 

Motorane er Yanmar 2GM20F, Perkins 4.108, Honda bensinmotor på dykkepressa, og ein 13,5 hk Briggs & Stratton bensinmotor.

 

Nå er det stor fare for at Hulda rår til å lesa instruksjonsbøkene, men ingen ekte nordmenn les instruksjonsbøker. Eg tvilar òg på at eg har instruksjonsbøkene, eller at dei seier noko om dette.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...