Fenris Startet 14.April Del på Facebook Startet 14.April Fikk tau i baugpropellen og har knekt et blad. De andre ser ok ut. Tåler den å bli brukt litt, frem til jeg skal opp for vår puss, eller blir det kraftig ubelanse Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Jeg ville nok prøvd å greie meg uten baugpropell til vårpussen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Fenris skrev for 1 time siden: Fikk tau i baugpropellen og har knekt et blad. De andre ser ok ut. Tåler den å bli brukt litt, frem til jeg skal opp for vår puss, eller blir det kraftig ubelanse Den bør du unngå å bruke fram til du får byttet propell. Har vært utsatt for det der et par ganger. Jeg ville byttet begge propellene, og beholdt den andre i reserve. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Fenris Svart 14.April Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April Komodo skrev for 3 timer siden: Den bør du unngå å bruke fram til du får byttet propell. Har vært utsatt for det der et par ganger. Jeg ville byttet begge propellene, og beholdt den andre i reserve. 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Disse plastpropellene veier jo ingen ting og jeg har vanskelig for å se at det har noen betydning balansemessig om det mangler et blad. Veldig mange kjører jo hele eller deler av sesongen med knekt blad og oppdager det ikke før båten tas opp om høsten. Jeg har selv gjort dette og hadde ingen problemer etter bytte av blad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.