Jump to content

Problem løyst - Polbytte-tabbe: Suzuki DF-70 nekter å starte


eldars1

Recommended Posts

Kan nokon her hjelpe ein stakkars amatør? Eg hadde visst eit «genialt» øyeblikk under service av min Suzuki DF-70 frå år 2000. Skulle berre bytte batteri, men klarte sjølvsagt å koble polane feil. Fekk litt fyrverkeri frå batteripolen då eg festa klemmene, ein ekte "aha"-opplevelse! Etter eg innsåg tabben, bytta eg raskt tilbake til korrekt plassering.
 

Men trur du motoren startar no? Nei, ingenting skjer når eg vrir om nøkkelen, stille som i graven. Resten av elektronikken i båten virkar som ein draum, så der er det ingen problem. Voltmeteret står på stødige 12,7v.
 

Er det nokon her som har peiling på kva som kan vere gale? Finst det ein dynamo på denne båten, og kva i alle dagar bør eg sjekke først?
 

Setter stor pris på alle tips, så eg slepp å ro i sommar.

Link to post
Share on other sites

eldars1 skrev On 15.4.2024 at 21.28:

Den eine av to 30 ampere sikringane hadde teke kvelden. Bytta den, og no fekk eg start på motoren.

Anbefaler deg å tenke på at listen over komponenter i din motor som kunne gått fyken av en 0.1 sekunders feilkobling her, er ganske lang...
og regningen kunne lett blitt på 35000kr, så kanskje fargekoding er smart ?

Link to post
Share on other sites

Jannmar skrev On 17.4.2024 at 6.07:

 

Sikringer er gode greier. :smiley:

Dessverre sånn at i de fleste slike tilfeller er trege sikringer beskytta av raske transistorer. Polbytte er ikke bra det øyeblikket det er halvledere inne i bildet. Og da er 1/10 sekund en eeeevighet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...