Jump to content

Hjelp til å identifisere daycruiser

T0m

Recommended Posts

Takk for innspill.
Nei, det er ikke den.
Er usikker på om "Star 2300DC" refererer til noe spesielt.

Jeg er blitt fortalt at den er bygget på Windy fabrikken, uten at jeg på noen som helst måte kan verifisere dette.

Ligner veldig på Windy 23FC. Litt annerledes avslutning på vindskjerm, men det kan jo være at den har blitt endret på et punkt. 

Kanskje produsert under et annet navn?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 2 months later...

Skroget er Halwa 22 og sånn jeg har forstått det er det noen fra Windy som har utformet interiøret. Usikker på om vindskjerm er Halwa, men stigen og luke til forpiggen er veldig lik Halwa 22 sin.

Så på en Star 2300, men endte opp med en Sandvik/Windjammer 665. Super båt, men dessverre med en elendig VP 40B ombord. Alt for tung.

Møtte forøvrig konstruktøren av Halwa 22 utenfor Brekkestø. Han hadde en superfin versjon med inkluderende sofagruppe på babord side. Fikset litt på den som han sa, før han nevnte at de (familien) var konstruktører og eiere av Halwa og Herwa.