T0m Startet 17.April.2024 Link til dette innlegget Startet 17.April.2024 Hei! Er det noen som vet hvilken båt dette er? Når jeg overtok sto det en AQ171. I senere tid er det montert utenbordsmotor. Takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.April.2024 Link til dette innlegget Svart 17.April.2024 Kan det være denne? 2012 NAUTIC STAR 2300... - Legendary Marine at Harbor View | Facebook Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
T0m Svart 17.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2024 Takk for innspill. Nei, det er ikke den. Er usikker på om "Star 2300DC" refererer til noe spesielt. Jeg er blitt fortalt at den er bygget på Windy fabrikken, uten at jeg på noen som helst måte kan verifisere dette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2024 Link til dette innlegget Svart 17.April.2024 Ligner veldig på Windy 23FC. Litt annerledes avslutning på vindskjerm, men det kan jo være at den har blitt endret på et punkt. Kanskje produsert under et annet navn? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kallethekid Svart 17.April.2024 Link til dette innlegget Svart 17.April.2024 Det er ikke en Windy 23 FC. Overbygg og interiør er annerledes. Mulig skroget er likt, men det er vanskelig å se. Kan det være en Windjammer? Sandvik Windjammer 665 (22 fot) | FINN.no Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 17.April.2024 Link til dette innlegget Svart 17.April.2024 Kallethekid skrev for 11 timer siden: Kan det være en Windjammer? Dette skroget har ingen likheter jeg kan se med Sandvik 22 eller Windjammer 665, proporsjonene er ulike. Sitér dette innlegget Link to post
Åge Grevlingen Svart 18.April.2024 Link til dette innlegget Svart 18.April.2024 Ligner noe i nærheten av Halwa 22 dc, med vindskjerm fra windy. https://xbid.no/Listing/Details/1447347/Halwa-22DC Prøvekjørte slik båt en gang. Virket hard i sjøen. Verdt omtrent halwa prisen. Sitér dette innlegget Link to post
jasnils Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Skroget er Halwa 22 og sånn jeg har forstått det er det noen fra Windy som har utformet interiøret. Usikker på om vindskjerm er Halwa, men stigen og luke til forpiggen er veldig lik Halwa 22 sin. Så på en Star 2300, men endte opp med en Sandvik/Windjammer 665. Super båt, men dessverre med en elendig VP 40B ombord. Alt for tung. Møtte forøvrig konstruktøren av Halwa 22 utenfor Brekkestø. Han hadde en superfin versjon med inkluderende sofagruppe på babord side. Fikset litt på den som han sa, før han nevnte at de (familien) var konstruktører og eiere av Halwa og Herwa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.