Jump to content

Fjernstyring til 1997 Suzuki?


Selboy13

Recommended Posts

Hei, jeg har akkurat kjøpt en 1997 Suzuki 25DT som jeg gjerne skulle hatt fjernstyring til, ettersom det er slik båten er lagt opp. Veldig vanskelig å finne god informasjon om dette på nettet, så da tyr man til forumet. Noen som har noen erfaring med dette, eller hvor en eventuelt kan få tak i deler?

Link to post
Share on other sites

Har du mulighet for å dra båten med deg på henger? I så fall, da ville jeg ha stukket innom nærmeste båtutstyrsbutikk, f.eks. Maritim eller tilsvarende, mulig også Biltema har noe du kan bruke. Fordelen med å dra båten med deg til butikken er at da er det kort vei å gå fram og tilbake for å måle, og hos en dedikert båtutstyrsbutikk kan du også rådføre deg med

betjeningen.

Link to post
Share on other sites

Ja det kan jeg gjøre. Bra tips!

Hakkannen skrev for 12 timer siden:

Har du mulighet for å dra båten med deg på henger? I så fall, da ville jeg ha stukket innom nærmeste båtutstyrsbutikk, f.eks. Maritim eller tilsvarende, mulig også Biltema har noe du kan bruke. Fordelen med å dra båten med deg til butikken er at da er det kort vei å gå fram og tilbake for å måle, og hos en dedikert båtutstyrsbutikk kan du også rådføre deg med

betjeningen.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...