Stablegeit Startet 21.April.2024 Link til dette innlegget Startet 21.April.2024 Hei alle, Jeg har mistet en del til bomfestet på min Hanse 311. Hvis du ser på vedlagte bilde er det den delen som skal gå horisontalt og fester selve bommen til bolten i mast-festet. Er det noen som vet hva denne delen heter, eller hvor en får tak i slike deler til relativt gamle båter? Mvh Stablegeit Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 21.April.2024 Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Nei akkurat hva den heter vet jeg ikke. Men det bør være mulig å finne en lokal maskineringsbedrift som kan lage denne til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.April.2024 Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Importør Fjordsailing har imponert meg ett par ganger med å fremskaffe små deler hurtig og greit til min Hanse. Ta en prat med dem om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Stablegeit Svart 22.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2024 Takk for svar! Jeg har sendt en forespørsel til Fjordsailing, også vil jeg kontakte et lokalt maskinverksted for å se om de kan lage en del til meg. Sitér dette innlegget Link to post
Stablegeit Svart 23.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2024 Til info, i tilfelle noen andre skulle havne i samme situasjon. Jeg fikk bestilt reservedel fra https://southerncross.no/ :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.