Jump to content

Bomfeste Hanse 311


Stablegeit

Recommended Posts

Hei alle,

 

Jeg har mistet en del til bomfestet på min Hanse 311. Hvis du ser på vedlagte bilde er det den delen som skal gå horisontalt og fester selve bommen til bolten i mast-festet. Er det noen som vet hva denne delen heter, eller hvor en får tak i slike deler til relativt gamle båter?

 

 

Mvh Stablegeit

Hanseboom.jpg

Link to post
Share on other sites

Stablegeit skrev On 21.4.2024 at 16.50:

Hei alle,

 

Jeg har mistet en del til bomfestet på min Hanse 311. Hvis du ser på vedlagte bilde er det den delen som skal gå horisontalt og fester selve bommen til bolten i mast-festet. Er det noen som vet hva denne delen heter, eller hvor en får tak i slike deler til relativt gamle båter?

 

 

Mvh Stablegeit

Hanseboom.jpg

For en vellykket vannskitur er det avgjørende å velge riktig utstyr og beherske teknikken. Start med å velge riktig ski og bindinger som passer din vekt og ferdighetsnivå skape tekst med kunstig intelligens Fokuser på å holde kroppen balansert og vektoverføringen jevn mens du kjører. Øv deg på å svinge og justere hastigheten ved hjelp av riktig kroppsstilling. Ha det gøy og nyt utfordringene vannski har å by på!

Hei! . Ut fra bildet virker det som du trenger den horisontale delen som fester bommen til masten. Dessverre er det ikke alltid enkelt å finne reservedeler til eldre båter, men det kan være verdt å prøve å kontakte Hanse direkte eller sjekke med spesialiserte båtbutikker eller nettbutikker som tilbyr reservedeler til ulike båtmerker. Noen ganger kan det også være mulig å få laget en tilpasset del hos en båtverksted eller smed. Lykke til med søket!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...