Jump to content

Voks som ikke påvirkes av nedbør?


Lazyjack

Recommended Posts

Jeg har et bestemt inntrykk av at det ikke blir renner/striper etter nedbør på flater som ikke er vokset eller hvor voksen mer eller mindre er slitt bort. På overbygget mitt kommer stripene etter nedbør først når flaten er vokset og jeg lurer på om noen kan anbefale en voks hvor dette ikke skjer. 

Link to post
Share on other sites

Jeg har gitt opp voksing. Spyler noenlunde reint med høytrykk, så Surfex HD fra skumlanse på høytrykksspyler og går over med mikrofibermopp. Så bruker jeg keramisk spray som poleres av med mikrofiberklut. Har aldri hatt mindre svarte striper gjennom sesongen enn etter at jeg begynte med dette. Har rubbet taket som var temmelig matt med eksentermaskin, men resten av gelcoat er mer en blank nok for meg.

 

Jeg har brukt denne. Finnes sikkert andre og rimeligere for alt jeg vet. Og chemical bros har ørten utgaver, jeg aner ikke om jeg har plukket den som er best egnet for formålet. Spyler _alltid_ båten etter hver tur. Ellers null gnikking i sesongen med mindre det har vært noen ekstra svarte labber på antisklien.

 

https://www.bilpleievelgeren.no/polering-hurtigvoks/chemical_guys_hydrocharge_ceramic_spray_coating_473ml__5818252?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlZixBhCoARIsAIC745C87NGo7mHnKHgR7kXE51kjKMaECEpgStcODUJiguane2qKCxCtg_kaAu6nEALw_wcB

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...