Jan-Even Posted April 27, 2024 Share Posted April 27, 2024 Er det noen som har en Engbo ankervinsh kontroll til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i en? Quote Link to post
Roger jo Posted April 27, 2024 Share Posted April 27, 2024 Ringe Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 jobbet hos Engbo. Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Posted April 28, 2024 Share Posted April 28, 2024 Bare hyggelig Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
JRK Posted April 29, 2024 Share Posted April 29, 2024 Ringte ham flere ganger. Veldig hyggelig og hjelpsom kar. Men han konkluderte litt feil. Han var ganske sikker på at det var selve giret som hadde røket, men av en eller annen mystisk grunn var det faktisk elektronikkstyringen som feilet. Jeg måtte faktisk bytte om koblingen til ankerviklingen på motoren. (For ordens skyld ingen kabler har vært løsnet på elektronikkstyringen). forklaringentil at jeg forsto at dette var feilen var at ved utslipp av snkeret fortsatte motoren å gå så lenge jeg holdt inne knappen. Når jeg kjørte inn dro den bare 20cm før motoren stoppet. For ordens skyld det att han konkluderte feil kan godt være at jeg har vært for dårlig til å forklare. Quote Link to post
Recommended Posts