Jan-Even Startet 27.April Del på Facebook Startet 27.April Er det noen som har en Engbo ankervinsh kontroll til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i en? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.April Del på Facebook Svart 27.April Ringe Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 jobbet hos Engbo. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Jan-Even Svart 27.April Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April Takker Roger Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.April Del på Facebook Svart 28.April Bare hyggelig Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
JRK Svart 29.April Del på Facebook Svart 29.April Ringte ham flere ganger. Veldig hyggelig og hjelpsom kar. Men han konkluderte litt feil. Han var ganske sikker på at det var selve giret som hadde røket, men av en eller annen mystisk grunn var det faktisk elektronikkstyringen som feilet. Jeg måtte faktisk bytte om koblingen til ankerviklingen på motoren. (For ordens skyld ingen kabler har vært løsnet på elektronikkstyringen). forklaringentil at jeg forsto at dette var feilen var at ved utslipp av snkeret fortsatte motoren å gå så lenge jeg holdt inne knappen. Når jeg kjørte inn dro den bare 20cm før motoren stoppet. For ordens skyld det att han konkluderte feil kan godt være at jeg har vært for dårlig til å forklare. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.