Wannaz Startet 28.April Del på Facebook Startet 28.April Noen som vet hvor jeg får tak i hvit slange som på bildet her? Søkt på alt mulig uten å finne Sitér dette innlegget Link to post
Wannaz Svart 2.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai Ingen som har vært borti dette før? Har prøvd Ibiza og Hydrolift, de hadde også bare sort Sitér dette innlegget Link to post
Wannaz Svart 10.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.Mai Del på Facebook Svart 10.Mai Verken båtprodusent/leverandør eller de som forhandlet Evinrude-motoren vet? Regner med du har sjekket med dem først? Sitér dette innlegget Link to post
MagnusB Svart 11.Mai Del på Facebook Svart 11.Mai https://www.tradeinn.com/waveinn/en/sierra-rigging-hose-kit-4.5/138923414/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=16182554&country=no&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrvyxBhAbEiwAEg_KguYDTOBUi26H9T1lnIC3bf58c_noNSGkqnaQZqT_f-g5wq-SkdaF2xoCY_EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds søkeord på google "white outboard hose" Sitér dette innlegget Link to post
Wannaz Svart 15.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai Hakkannen skrev On 11.5.2024 at 0.34: Verken båtprodusent/leverandør eller de som forhandlet Evinrude-motoren vet? Regner med du har sjekket med dem først? Har prøvd det ja, også andre fabrikanter også som jeg har sett har det. MagnusB skrev On 11.5.2024 at 9.14: https://www.tradeinn.com/waveinn/en/sierra-rigging-hose-kit-4.5/138923414/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=16182554&country=no&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrvyxBhAbEiwAEg_KguYDTOBUi26H9T1lnIC3bf58c_noNSGkqnaQZqT_f-g5wq-SkdaF2xoCY_EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds søkeord på google "white outboard hose" Over 1,5mnd levering + moms og alt sånt stress. Skulle helst funnet i Norge. Jeg får lete litt mer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.