ivar Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Er ikkje heilt einig, i dette. Men det kjem ann på kva du meiner med fort Eg trur det er fult mulig å få ein 16' strandebarmer eller Oselver opp i vell 10 knop. Men kva motorstyrke som skal til for å oppnå dette, det er ein annan diskusjon... Tror du skal slite kraftig med å få den over 6-7 knop jeg.... Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sinten Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Hva om de som stemte "andre" listet opp de båtene de hadde i tankene. Einig "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sinten Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Tror du skal slite kraftig med å få den over 6-7 knop jeg....Eg skal teste i sommar med ein gps. Men eg trur eg skal klare noko slikt som 6-7 knop med MARINEREN min(5hk). Men viss eg setter på større motor så er eg redd at den knekker "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Sinten Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Dar tar du heit feil, da e ikj so veldi goe båta, HEHE Kva baserer du det utsagnet der på?? Så vitt eg veit så har ikkje du noko serlig erfaring med verken oselver eller strandebarmer "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Divemaster Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Hvis du er fornøyd med Pioner, så kan jo en stabil og fleksibel Pioner Multi være tingen for deg.... Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Sinten Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Til Pioneer Men viss du er så nøgd med den båten som du har, kvifor kan du ikkje då berre kjøpe/byggje deg styrekonsoll. Då vert det sikkert som ein heilt ny båt. "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
mikael Svart 5.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2006 Da kan du utelukke Cyber, Oselver og Strandebarmer! Cyber må du vel omtrent åle deg nedi, og Oselver og strandebarmer er robåter. De får du ikke til å gå "litt raskt". Litt merkelig utvalg av båter! Vil ikkje høyra nåke stygt om cyber. Visst du meina at du må åla deg ner i ein cyber, då bør du ta deg eitt par tura på trenings studioet, eller ein heftig slankekur Link to post
Baywatch Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Vil ikkje høyra nåke stygt om cyber. Visst du meina at du må åla deg ner i ein cyber, då bør du ta deg eitt par tura på trenings studioet, eller ein heftig slankekurhehe, ikke et vondt ord om Cyber, men noe særlig til fiskebåt er det vel ikke, uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg var kanskje litt sleivete om plassforholdene ombord, har ikke prøvd en slik båt, må jeg innrømme.Det ble litt ekstra trivselsvekt i julen, men noen tjukkas er jeg ikke! :nono: Link to post
Anders Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Det er ikke noe problem å komme seg ned i en Cyber, tror poenget var at det var en enmannsbåt, og hvem vil vel kjøre rundt alene. Link to post
Sinten Svart 6.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2006 Det er ikke noe problem å komme seg ned i en Cyber, tror poenget var at det var en enmannsbåt, og hvem vil vel kjøre rundt alene.Heilt einig Eller kva seier du mikael "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
rago63 Svart 8.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2006 hmm....-Her ser det ut til at det blir anbefalt å kjøpe en "Andrebåt" Pioneer......... ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn