kjuusern Startet 1.Mai Del på Facebook Startet 1.Mai Hei, søker hjelp her: Jeg har byttet impeller og den går rundt, men null kjølevann i eksosen. Båten står på land og jeg har en bøtte m ferskvann som den skal suge fra. Det et slik jeg vinterkonserverer. Men nå skjer det ingenting i bøttta. Ingen lekkasjer noe sted rundt motor. Tips? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Prøv gjerne å få litt trykk på ved å plassere bøtta høyere oppe (og fylle slangen). Enda bedre om du har en plastdunk med tappekran. Sitér dette innlegget Link to post
Renzir Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Prøv å fyll opp sjøvannsfilteret. Har også ett år glemt å skru på lokket på det. Da skjer det lite… Sitér dette innlegget Link to post
kjuusern Svart 3.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai Takk, det har jeg forsøkt. Har kommet fem til å eksosbendet er tett, tror jeg. Båten har stått på land i 2 år og det er kanskje noe sv grunnen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.