RH91 Startet 1.Mai Del på Facebook Startet 1.Mai Hei! Har prøvd å søke og søke til jeg nesten ble blå, men sliter med å finne ut: Hvordan lufte dysene? jeg har hatt de ute i vinter til overhaling. Satt de inn igjen, montert alt. Men antar at det må luftes et sted? Hvordan gjør jeg dette? Kommentar fra moderator: Tittelen, "Tamd41 Dyser", er ikke iht reglene for titler. Redigert av moderator. Sitér dette innlegget Link to post
V strom Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Skru opp mutteren på dieselrøra ett par runder, kjør motor på starteren 3-4 sekunder, skru til å starte opp. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Som nevnt over, men ta de en og en om gangen. Så er dette enkelt. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Komodo Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai RH91 skrev 47 minutter siden: Hvordan lufte dysene? Hvis dette er utfordringen din så bør du endre trådtittelen. Ellers så har du jo fått svar på spørsmålet ditt, så da er det bare å sette i gang Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.