larsand Startet 1.Mai Del på Facebook Startet 1.Mai Etter sjøsetting med varmgang grunnet utett sjøfilter fra Volvo penta så har jeg bestemt meg for å kjøpe ett med gjennomsiktig lokk.. utifra bilder så ser disse to helt identiske ut. Er det noen som har formening om de er like og evt om de holder mål? Motoren er en tamd41b Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 1.Mai Del på Facebook Svart 1.Mai Bruker Biltema sitt på min fnm270 å brukte det også på min 41A før det. Fungere helt topp det. Er jo ikke just noe high tech dette. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bellil Svart 2.Mai Del på Facebook Svart 2.Mai Har selv to KAD32 som jeg savner å kunne se flowen. Takknemlig hvis du oppdaterer tråden med erfaring og om det var Plug and Play uten slangebytter etc. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
larsand Svart 5.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai Dette endte med Biltema sjøVannsfilter.. plug and Play i min båt.. 38mm slanger.. ikke noe å si på kvalitet og godstykkelse.. er prikk lik samme filter på marineshop osv Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Okkaby skrev On 1.5.2024 at 22.33: Bruker Biltema sitt på min fnm270 å brukte det også på min 41A før det. Fungere helt topp det. Er jo ikke just noe high tech dette. Men er disse plastboksene til å stole på, uansett merke eller fabrikat? Jeg er kitt skeptisk til alle disse plastgreiene. Vet ikke akkurat hvorfor jeg er det, men har jo sett at div. plast i andre sammenhenger etter hvert har blitt sprøtt og knekker lett. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Kan ikke svare på hvor lenge det bil holde. Men det er som jeg kan se, samme kvalitet som det andre jeg kjøpte på maritim til andre båten. Å det virker solid. Fungere også fint, da mitt hadde en del ålegræs i koppen når jeg nettopp renset det. Det sitter jo i et mørkt motorrom. Så blir jo ikke utsatt for masse uv stråling heller. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Jannmar Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Okkaby skrev 1 time siden: Det sitter jo i et mørkt motorrom. Så blir jo ikke utsatt for masse uv stråling heller. Ja det det er sikkert en stor fordel. Ser det er mange som bruker disse plast sjøvannsfiltrene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.