Jump to content

Vil A4/316 skruer korrodere i kontakt med super duplex stål?


Hakkannen

Recommended Posts

On 5/4/2024 at 9:28 AM, Hakkannen said:

Takk😀 Nybygget blir årets sommerprosjekt, og er ikke påbegynt enda, så nå driver jeg bare å «samler trådene» slik at alt er klart for å sette i gang og få til en mest mulig effektiv byggeprosess😊 Blir (selvsagt) en prosjekttråd etter hvert.

 

Lap steelen fra bildet over fra en spillejobb i fjor sommer, har vel mindre med trådens tema gjøre sånn sett, men likevel, rustfritt stål, tre (valnøtt, teak, gran) og lakk, så litt innafor er det vel gjerne;

 

IMG_1242.jpeg

Morro!  er selv Gitarnerd, men lar proffene bygge dem for meg!!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 4 timer siden:

Morro!  er selv Gitarnerd

Takk😊 Ja, det er gøy med gitarer! Og kjekt å lage litt av hardwaren av diverse metallrester man kommer over (det har blitt observert en godt voksen mann kravle oppi containere utenfor mekaniske verksteder i området, dette er ofte meg😁). Driver og bygger litt for salg også, nå i det siste blant annet for å finansiere årets sommerprosjekt som blir veldig båtrelatert. Noe beholdes og brukes selv, mens annet selges. Har sluttet med service og reparasjoner på gitarer da (har et enkeltmannsforetak rettet mot slikt) fordi det er mer givende å få brukt kreativiteten og få designet og laget nye ting enn å lappe på det gamle😅 Sommerprosjektet er meningen skal få tilfredstilt litt av det kreative behovet, så får vi se hvordan det går og ender (egen prosjekttråd blir opprettet når jeg kommer i gang).
IMG_1283.jpeg.8260e4ee98f28b629150a671c19481d2.jpeg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...