Bever400 Startet 6.Mai Del på Facebook Startet 6.Mai Har noen skraper som vist på bildet. Kan det bli bra med rubbing og polering eller må det lakkes på nytt? Noen erfaringer eller tips? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Er du sikker på at dette er lakk, og at deg ikke er brun gelgoat? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Det der ser ut som gelcoat og ikke lakk. Men ripene ser dype ut, så det må nok legges på ny gelcoat som må slipes etter alle kunstens regler, så rubbes og poleres Skal jeg tippe ralkode, så tipper jeg på 5011 Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai @Bever400 Definer "bra". Skal du ha det på-nært-hold-strøkent er det nok en relativt stor jobb som @Eika skriver, men skal du bare ha det til å se greit ut på avstand bør du vel komme så noenlunde i mål med våtslip og rubbing. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 6.Mai Del på Facebook Svart 6.Mai Jeg vil ikke kalle det der en stor jobb, slipe fort over med 120, så legge på ett lag hjemmelaga gelcoat sparkel, så ett lag topcoat over det, så slipe det ut og ribbe/polere Skal man ha en quickfix, slip det ut med 400-600-800 tørr, så våtslip 1000-2000, rubb og poler. Men den "bulken" du da lager vil alltid være synelig Sitér dette innlegget Link to post
Bever400 Svart 6.Mai Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai Da er det nok gelcoat. Trenger ikke at det blir som ny, bare ikke så synlig fra to meters avstand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.