Jump to content

Bitteliten III har endret navn !


300 Sport

Recommended Posts

Hei alle sammen :newyearsign:

 

Jeg er den lykkelige eier av tidligere Bitteliten III :smiley: Navnet er nå endret til "Lykkeliten" :lol: Når jeg skulle registrere meg på forumet fant jeg imidlertid ut at navnet allerede var i bruk, så jeg har derfor brukt "300 Sport" som kallenavn her på forumet.

 

Jeg ser frem til mange hyggelige stunder med nyttig informasjon og meningsutveksling her på baatplassen.no :sailing:

Link to post
Share on other sites

Hei alle sammen :newyearsign:

 

Jeg er den lykkelige eier av tidligere Bitteliten III :smiley: Navnet er nå endret til "Lykkeliten" :lol: Når jeg skulle registrere meg på forumet fant jeg imidlertid ut at navnet allerede var i bruk, så jeg har derfor brukt "300 Sport" som kallenavn her på forumet.

 

Jeg ser frem til mange hyggelige stunder med nyttig informasjon og meningsutveksling her på baatplassen.no :sailing:

Hei og velkommen hit til Baatplassen. Vimpelen er jo allerede på plass på båten din

Bilde

Jeg lot vimpelen stå på - god reklame - fin vimpel på fin båt

 

Jeg håper at alt forsatt er bra med båten og deg :flag:

 

Den mest interessante tråden om Bitteliten III er kanskje den som følger byggingen av båten

 

Lykke til med båten :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Velkommen, velkommen. Hvordan gjorde du det med navneskiftet? Kjørte du hele den offisielle seremonien? Eller var du effektiv og bare byttet navn, kort prosess, og ferdig med det?? Eller en mellomting, kanske en skål i edle dråper??

 

Forresten, gratulerer med steike fin båt. :flag: Det er bare de heldigste som får høste den friskeste nedfallsfrukten som faller ved tre-fotssyken!! :lol:

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Velkommen og gratulerer så mye med en steike flott båt :flag: -Jeg går utifra at navnet gjenspeiler følelsen til eieren....

 

 

 

 

Ps: Du må ikkje vere redd meg og "kraftuttrykkene mine, det er ikkje altid dei er så seriøst meint :wink:

-du mener vel "alvorlig og ondsinnet", Sinten :lol::lol:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Hei alle sammen :newyearsign:

 

Jeg er den lykkelige eier av tidligere Bitteliten III :smiley: Navnet er nå endret til "Lykkeliten" :lol: Når jeg skulle registrere meg på forumet fant jeg imidlertid ut at navnet allerede var i bruk, så jeg har derfor brukt "300 Sport" som kallenavn her på forumet.

 

Jeg ser frem til mange hyggelige stunder med nyttig informasjon og meningsutveksling her på baatplassen.no :sailing:

Hei.

 

Velkommen til baatplassen, og gratulerer med flott båt :flag:

 

Jeg tror vi møttes på bryggen til Dockside for et par måneder siden. Siden den gang har jeg kvittet meg med gamlebåten (Nidelv 26), og gått til anskaffelse av en 2005-modell Nidelv 300 Sport (riktignok med KAD300, så jeg holder nok ikke helt følge med deg :nonod: ). Jeg skal hente den i Arendal til våren. Det hadde vært morsomt å treffes på sjøen - vi pleier å dra innom mine foreldres hytte på "Nøtterøy West Point" før vi kjører videre sørover.

Hilsen hos

Link to post
Share on other sites

Takk for alle hyggelige velkomstmeldinger. Jeg ser frem til å treffe dere på sjøen til sommeren :cheers:

 

Den formelle dåpen av båten er ennå ikke gjennomført :rolleyes: Båten ligger i opplag innendørs, men vil få en dåp det står respekt av med fanfarer :flag:, edle dråper :newyearcheers: og det hele når den settes på vannet, forhåpentligvis i påsken :lol:

 

"hos": Ja riktig, vi møttes på bryggen til Dockside. Gratulerer med valg av båt :lol: Som du vet vil vi passere hytten til dine foreldre når vi reiser utpå fra båthavnen, så vi kommer helt sikkert til å møtes :cheers:

 

Hilsen Lykkeliten som ser frem til at Bitteliten IV igjen får abstinenser :crazy: , slik at nok en spesiell og fin båt blir frigitt i markedet for vurdering av en som mest sannsynlig vil falle for 3-fots syken :sailing:

Link to post
Share on other sites

Hilsen Lykkeliten som ser frem til at Bitteliten IV igjen får abstinenser :crazy: , slik at nok en spesiell og fin båt blir frigitt i markedet for vurdering av en som mest sannsynlig vil falle for 3-fots syken :sailing:

Hmmm.... Det må være noe rart med denne Lykkeliten (tidligere Bitteliten III) :yesnod: Forrige eier fikk vel 3-fotssyken relativt raskt, og nå ser det jammen ut til at ny eier også har fått snev av smitten, og det allerede før sjøsetting :confused:

 

Jeg har kun sett min nyinnkjøpte (brukte) båt av samme type i en lagringshall, og der så den stor ut, så jeg regner med å ha den i flere/mange år.

Hilsen hos

Link to post
Share on other sites

Jeg har kun sett min nyinnkjøpte (brukte) båt av samme type i en lagringshall, og der så den stor ut, så jeg regner med å ha den i flere/mange år.

For å sitere ØKH hos meg :lol::lol::lol: Hørt den før ja - sa hun da jeg i et snev av overmot tillot meg å si at jeg nok tror at vi beholder Bitteliten IV i mange år. Men jeg er nå engang uenig med henne i akkurat det
Link to post
Share on other sites

Nå er ikke 3-fot syken ny for meg :cool: Jeg har tidligere hatt en Carat 7400, så jeg er i gang med å bygge meg oppover :lol: Dog er det 13 år siden sist jeg hadde båt, så ingen kan påstå at det går hurtig :crazy: Er meget godt fornøyde med båtvalget nå, så jeg regner med at dette blir båten i mange år fremover :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...